1. Cum platesc?
Ramburs la curier, ordin de plata (livrarea comenzii se va face dupa incasarea banilor in contul nostru) sau card online. Mai multe detalii gasesti aici.
2. Cum se livreaza produsele si in cat timp?
Detaliile despre modalitatile de livrare aici.
3. Pot ridica produsele din showroom sau depozit?
Comenzile se vor livra prin curier, la adresa indicata de tine in comanda. Pentru fiecare AWB vei primi detaliile prin email si SMS, astfel incat sa poti urmari oricand drumul coletelor catre adresa ta de livrare.
De asemenea, ai posibilitatea sa ridici comanda la unul din punctele de lucru specificate la finalizarea comenzii, daca alegi sa ridici personal produsul.
4. Unde returnez o comanda total sau partial?
Pentru a returna partial sau total o comanda te rugam sa completezi formularul de retur. In principiu, fiecare produs trebuie returnat la aceeasi adresa de unde a fost livrat catre tine.
5. Exista produse pe care nu le pot returna?
Daca produsul este sigilat, asa cum l-ai primit, il poti returna oricand in perioada legala de 30 zile de la data receptiei. Daca produsul a fost desigilat, atunci exista cazuri cand nu poate fi returnat.
6. Exista o suma minima pentru a putea comanda?
Nu, poti comanda de orice valoare doresti. Totusi, comenzile de peste 250 lei beneficiaza de transport gratuit.
Alte intrebari?
Suna la numarul de telefon 0749 044 833 de Luni pana Vineri intre orele 09:00 - 17:00 sau trimite-i mail oricand la adresa contact@evalix.ro si vei afla tot ce te intereseaza!