CONDITII GENERALE DE RETUR
Produsele care fac obiectul comenzilor plasate online pot fi returnate, intr-un termen de 30 zile calendaristice de la data primirii acestora.
Inainte de expirarea perioadei de retragere de 30 zile calendaristice, consumatorul persoana fizica are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele aferente costurilor de transport.
PFA-urile si persoanele juridice beneficiaza de dreptul de retur de 14 zile calendaristice, insa cu justificarea deciziei de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele aferente costurilor de transport.
Costul de transport aferent returnarii produselor cade in sarcina clientului. Costul returului este 20 lei. Aceasta valoare se va retine din valoarea care va fi returnata clientului.
Produsul returnat trebuie sa fie în starea inițială (nou, fără urme de folosire, etc.).
Aveti 2 optiuni de trimitere a returului:
1. Retur in EasyBox - pentru colete cu greutatea maxima de 20kg si dimensiunea maxima 445x390x470mm.
Atentie! Poti incarca un singur colet intr-un sertat. Daca ai mai multe colete, este necesar sa completezi formularul pentru fiecare colet in parte.
Pasi de urmat:
1. Completeaza cererea de retur AICI in care trebuie sa specifici: numarul de comanda, numele si prenumele, adresa de email, numarul de telefon.
2. Alegi easybox-ul la care vrei sa duci coletul.
3. Depune coletul la easybox-ul ales de tine.
2. Retur prin curier Sameday
Puteti sa trimiteti coletul retur prin curierul Sameday.
Pasi de urmat:
Puteti opta fie pentru schimbarea produsului sau rambursarea sumei de bani platite la cumparare.
Momentul incheierii contractului pentru comenzile online cu livrare la domiciliu este momentul in care consumatorul a achitat factura fiscala/chitanta/email confirmare comanda emisa de profesionist pentru produsul respectiv.
Pentru solicitari de retur/inlocuire, clientul va transmite o cerere prin completarea formularului de retur. Dupa primirea raspunsului din partea noastra, in momentul in care expediati produsul catre adresele comunicate, va rugam sa ne transmiteti firma de curier agreata de dumneavoastra si numarul awb-ului pentru a urmari expeditia.
Toate produsele pe care le returnati trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost primite si in ambalajul original, insotite de etichetele initiale, intacte si toate documentele cu care au fost livrate.
Nu putem accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre client: au ambalajul deteriorat sau incomplet, urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice; de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt insotite de toate accesoriile.
Ne rezervam dreptul ca in momentul receptionarii produsului de la client, sa efectuam o expertiza tehnica, care sa evalueze produsul si sa verifice daca a suferit alte modificari ( zgariat, spart, incomplet,etc), independente de natura pentru care a fost fabricat. Conform OUG34/2014 profesionistul va diminua pretul produsului, aceasta diminuare a pretului va fi transmisa pe adresa de mail/corespondenta indicata de catre client. Dupa confirmarea acestuia se va emite documentul fiscal de retur si vira suma aferenta sau livra un alt produs conform alegerii clientului.
Rambursarea se va face prin transfer in contul bancar transmis neechivoc de consumator. Indeplinirea obligatiei de rambursare se face in termen de 30 zile calendaristice de la data de la care cererea de retur a fost receptionata de catre vanzator.
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare.